مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-26ورزشي

تاثیر مثبت تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان بر گردشگری آذربایجان شرقی


رییس ورزش وجوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان از بابت گردشگری مزایای بسیاری را برای استان به همراه دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس ورزش وجوانان آذربایجان شرقی گفت: تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان از بابت گردشگری مزایای بسیاری را برای استان به همراه دارد.

حبیب ستوده نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با لطف خدا بیست ودومین دوره تور تبریز-کندوان برای اولین به صورت بین المللی با حضور 85 رکابزن از 15 تیم داخلی و خارجی از ساعت 9 صبح امروز از تبریز آغاز و در روستای تاریخی کندوان به اتمام رسید.

وی افزود: معتقدم برگزاری این تور در شهر تاریخی کندوان از بابت گردشگری مزایای بسیاری را برای آذربایجان شرقی به همراه دارد.

ستوده نژاد عنوان کرد: ان شاالله سال آینده هم شاهد برگزاری تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان به صورت بین المللی و با حضور تیم های خارجی خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بیست ودومین دوره تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان صبح امروز شنبه چهارم شهریورماه برگزار شد و رکابزنان حاضر در این تور مسیر 51 کیلومتری تبریز تا کندوان را طی کردند و آنتون کوزمین از آلماتی قزاقستان، موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مثبت تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان بر گردشگری آذربایجان شرقی

تاثیر مثبت تور دوچرخه سواری تبریز-کندوان بر گردشگری آذربایجان شرقی