مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-22اقتصادي

روند پهلوگیری شناورهای تناژ بالا در بندر شهید باهنر سرعت گرفت


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از سرعت گرفتن روند پهلوگیری شناورهای تناژ بالا در بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: امکان افزایش 2 برابری پهلوگیری شناورهای با آبخور 11.

- ایسنا/هرمزگان مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از سرعت گرفتن روند پهلوگیری شناورهای تناژ بالا در بندر شهید باهنر خبر داد و گفت: امکان افزایش 2 برابری پهلوگیری شناورهای با آبخور 11.

5 متر از توانمندی های بالقوه این بندر در امر تخلیه و بارگیری کالا وجود دارد.

حمیدرضا محمد حسینی تختی صبح امروز (31 شهریورماه) در تشریح این خبر، افزود: با توجه به افزایش پهلوگیری شناورهای با تناژ بالا در سال جاری و نیز سرعت بخشی در نُرم تخلیه و بارگیری در بندر شهید باهنر، امکان 2 برابر شدن این رویه با دارا بودن ظرفیت های ویژه این بندر وجود دارد.

وی ادامه داد: در سال جاری 132 فروند شناور بالای هزار تن در این بندر پهلو گرفته که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این مدت 21 درصد افزایش به ثبت رسیده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان افزود: ظرفیت بندر شهید باهنر و نیز زیرساخت های لجستیکی مناسب، این بندر را به نقطه عطف مناسب و اصلی صادرات و واردات انواع کالاهای فله، یخچالی و سایر کالاها تبدیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند پهلوگیری شناورهای تناژ بالا در بندر شهید باهنر سرعت گرفت

روند پهلوگیری شناورهای تناژ بالا در بندر شهید باهنر سرعت گرفت