مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 19:502023-08-25اقتصادي

افتتاح 85 طرح کشاورزی با اعتبار 13990 میلیارد ریال در هفته دولت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح واحد پرورش شترمرغ 400 قطعه ای در روستای وندرآباد شهرستان اسدآباد در دومین روز از هفته دولت خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان رضا بهراملو عصر امروز در آیین افتتاح طرح های دومین روز از هفته دولت اظهار کرد: در دومین روز از هفته دولت طرح پرورش شترمرغ 400 قطعه ای واقع در روستای وندرآباد شهرستان اسدآباد مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این طرح با ظرفیت تولید سالانه 18 تن گوشت و با ظرفیت 400 قطعه همچنین اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم به بهره برداری رسید افزود: ️این طرح در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع اجرا شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خاطرنشان کرد: ️تسهیلات دریافتی در زمینه راه اندازی این واحد تولیدی معادل 25 هزار میلیون ریال و آورده شخصی مجری طرح معادل 5 هزار میلیون ریال بوده است.

وی در بخش دیگر با تاکید بر اینکه ️در اولین روز از هفته دولت نیز بزرگترین واحد پرورش ماهی مداربسته کشور و اولین مزرعه دارای سیستم هوشمند افتتاح شد گفت: ️این طرح با ظرفیت تولید سالانه 200 تن ماهی پرواری قزل آلا و تولید یک میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا با اشتغالزایی 20 نفر به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 85 طرح کشاورزی با اعتبار 13990 میلیارد ریال در هفته دولت

افتتاح 85 طرح کشاورزی با اعتبار 13990 میلیارد ریال در هفته دولت