مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:562023-09-17حوادث

دستگیری 132 نفر از اراذل نوظهور اسلامشهر+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اسلامشهر طی 24 ساعت گذشته تعداد 132 نفر از ارازل و اوباش نوظهور از محلات مختلف شهرستان شناسایی و دستگیر شدند که از آن ها 103 قبضه انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد.

وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور که با همکاری و همراهی کلیه پرسنل فراجا در سطح منطقه با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد، ضمن برخورد با افراد هنجارشکن و مخلان نظم تعدادی از اراذل و اوباش به نام و نوظهور را شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: این اراذل و سلاح ها در مناطق مختلف اسلامشهر از جمله چهاردانگه، شهرک واوان، احمدآباد مستوفی، شهرک مطهری و پارک ها و بوستان های این شهرستان دستگیر شده اند.

سرهنگ علیزاده با بیان اینکه در این رابطه 9 نفر خرده فروش موادمخدر و 20 نفر سارق نیز دستگیر شده اند، گفت: با توجه به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 132 نفر از اراذل نوظهور اسلامشهر+عکس

دستگیری 132 نفر از اراذل نوظهور اسلامشهر+عکس