مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:112023-09-20سياسي

مسئولان برای شرایط سخت مردم استان سیستان و بلوچستان تدبیری بیاندیشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تعدادی از دانشجویان پسر و دختر دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان، ضمن حضور در سالن اجتماعات جامعه مدرسین، با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کردند.

رییس جامعه مدرسین ضمن تبریک پیشاپیش هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) گفت: در هفته وحدت یعنی از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول، حال و هوای خوبی در سراسر کشور و به خصوص استان زر خیز سیستان و بلوچستان که شیعه و سنی برادر گونه یک عمر در کنار هم به زندگی مشغول اند، استشمام می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم شیعه و سنی همچنان مانند گذشته همدل و با صفا در سراسر کشور با یکدیگر زندگی کنند و دشمنان در خشم از این همدلی حسرت بخورند.

امام جمعه قم با اشاره به برخی مشکلات مردم در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: استان پهناور سیستان و بلوچستان دارای ذخایر فراوانی است و از لحاظ علمی نیز دانشگاه های آن وضعیت مناسبی دارند؛ اما متأسفانه همچنان به عنوان استان محروم باقی مانده است.

وقتی شرایط و مشکلات مردم استان را می شنویم، احساس همدردی می کنیم و امیدواریم مسئولین برای شرایط سخت مردم در این استان تدبیری بیاندیشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان برای شرایط سخت مردم استان سیستان و بلوچستان تدبیری بیاندیشند

مسئولان برای شرایط سخت مردم استان سیستان و بلوچستان تدبیری بیاندیشند