مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-23سياسي

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز پزشک را به پزشکان قمی تبریک گفت


پزشکان در عرصه های مختلف برای خدمات رسانی به مردم تلاش کرده و با از خودگذشتگی و ایثار در راستای سلامتی مردم اهتمام دارند و می کوشند تا جامعه ای سالم و به دور از مشکل را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت فرارسیدن روز پزشک به شرح زیر است: بسمه تعالی پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: إنّ اللّه َ عَزَّ و جلَّ الطَّبیبُ، و لکنَّکَ رجُلٌ رَفیقٌ .

طبیب، خداوند عزّ و جلّ است ، اما تو یاری مهربان هستی .

اول شهریور ماه سالروز ولادت طبیب و دانشمند بزرگ ایرانی ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است که به فرصت مناسبی برای تجلیل و تقدیر و از تلاش های شبانه روزی پزشکان به عنوان مدافعان سلامت مردم است.

پزشکان در عرصه های مختلف به امر خدمات رسانی به مردم تلاش کرده و با از خودگذشتگی و ایثار در راستای سلامتی مردم اهتمام دارند و می کوشند تا جامعه ای سالم و به دور از مشکل را داشته باشیم.

جامعه ایران اسلامی خدمات پزشکان در عرصه ها و برهه های مختلف به ویژه در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و درمان رزمندگان اسلام و نیز تلاش در بهبود و ساماندهی نظام سلامت کشور، همچنین در ایام همه گیری ویروس منحوس کرونا را هرگز فراموش نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز پزشک را به پزشکان قمی تبریک گفت

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم روز پزشک را به پزشکان قمی تبریک گفت