مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-13اقتصادي

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش چشمگیر تردد در پایانه های مرزی استان در پنج ماهه اول سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جابر اکبرپور معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از افزایش 32 درصدی تردد  مسافر از پایانه های مرزی استان طی پنج ماه نخست از سال جاری خبر داد و اظهار داشت: عبور و مرور مسافر در مرز های پنجگانه استان افزایش کم سابقه داشته که تردد  نزدیک به یک میلیون و چهارصد هزار نفر ، از پنج مرز  استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین، پلدشت) ما حصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرزهای استان آذربایجان غربی است.

    اکبرپور خاطر نشان کرد: بیشترین تردد مسافری در مرزهای استان همچنان مربوط به مرز  رازی است که با تردد بیش از 512 هزار نفر، جایگاه پرد تردد ترین مرز استان را به خود اختصاص داده است و مرز های بازرگان با 415 هزار تردد و تمرچین با 275 هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

معاون حمل و نقل اداره کل  راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: یکی از اصلی ترین دلیل های افزایش مسافر از پایانه های مرزی استان، 24 ساعته شدن تردد در پایانه های مرز رازی و تمرچین بوده که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافرین، تعداد تردد ها نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

افزایش 32 درصدی تردد مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی