مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-13اقتصادي

امسال 65 نفر از طریق آزمون جذب چوب و کاغذ مازندران می شوند


مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: برای جبران کمبود نیروی متخصص در بخش های مختلف مجوز استخدام 65 نفر را دریافت کردیم که با انجام مراحل آزمون کتبی و گزینش در نیمه دوم امسال جذب آن ها را شاهد خواهیم بود.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: برای جبران کمبود نیروی متخصص در بخش های مختلف مجوز استخدام 65 نفر را دریافت کردیم که با انجام مراحل آزمون کتبی و گزینش در نیمه دوم امسال جذب آن ها را شاهد خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، امید نیک نژاد با اشاره به ضرورت توسعه دانش فنی در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران خاطرنشان کرد: این شرکت می تواند یکی از مهمترین مراکز انتقال دانش علمی و تکنولوژی در منطقه باشد و ضروری است نسبت بکارگیری افراد متخصص برای بهبود راندمان فعالیت این شرکت اقدامات لازم را به عمل آورد.

مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران ضمن اشاره به نگاه دولت سیزدهم به توسعه بنگاه های اقتصادی و اشتغال مداوم افزود: استخدام نیرو در دو سال اخیر در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران فرصت مناسبی بود تا با جذب افراد با استعداد شرایط لازم برای برندسازی و توسعه در این شرکت فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 65 نفر از طریق آزمون جذب چوب و کاغذ مازندران می شوند

امسال 65 نفر از طریق آزمون جذب چوب و کاغذ مازندران می شوند