مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:462023-09-20اقتصادي

تصمیم گیری برای انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی خراسان جنوبی به استان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: اتاق بازرگانی استان لیست شرکت های تولیدی که حساب های آنها خارج از استان است را در جلسه آینده کارگروه ارائه کند تا برای انتقال حساب واحد های بزرگ صنعتی و معدنی تصمیم گیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان حنوبی عصر امروز در سومین کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان از اختصاص 800 میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد استان خبر داد و اظهار داشت: طرح هایی که برای اجرای آنها تسهیلات پرداخت اما هیچ کاری در این زمینه نشده، توسط اداره کل اقتصاد و دارایی استان مشخص شوند تا پیگیری لازم در این زمینه انجام شود.

وی از پیش بینی هزار و 36 میلیارد تومان در قالب جزء سه بند ب تبصره 18 قانون بودجه 1402 برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در استان خبر داد و تأکید کرد: اتاق بازرگانی استان باید انجمن تخصصی زرشک را تشکیل دهد تا با ایجاد زیرساخت های مورد نیاز از این محصول مزیت دار خراسان جنوبی به خوبی بهره گیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: اتاق بازرگانی استان لیست شرکت های تولیدی که حساب های آنها خارج از استان است را در جلسه آینده کارگروه ارائه کند تا برای انتقال حساب واحد های بزرگ صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری برای انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی خراسان جنوبی به استان

تصمیم گیری برای انتقال حساب واحدهای بزرگ صنعتی خراسان جنوبی به استان