مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:452023-08-23بين الملل

شورای امنیت به سکوت خود در برابر اشغالگران پایان دهد


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به تجاوزهای مداوم رژیم صهیونیستی به سوریه از شورای امنیت خواست که به سکوت خود پایان بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سانا، بسام صباغ نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در جریان جلسه شورای امنیت خواستار مسئولیت پذیری این شورا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.

صباغ گفت: اشغالگران اسراییلی با تداوم تعرض های خود به اراضی سوریه و اقدامات جنایتکارانه خود در حق مردم سوریه در جولان اشغالی، باعث افزایش تنش در منطقه می شوند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد در ادامه افزود: سوریه از شورای امنیت می خواهد که به سکوت خود پایان دهد و مسئولیت های خود در رابطه با ممانعت از اجرای سیاست های اشغالگران و متجاوزان و مجازات مرتکبان این اقدامات را به انجام برساند.

صباغ با اشاره به اقدامات آمریکا در سوریه و منطقه ادامه داد: آمریکا، پشتیبانی از سازمان های تروریستی و به کارگیری آن ها در راستای اهداف خود و شبه نظامیان جدایی طلب را ادامه می دهد و از این سازمان ها به عنوان ابزاری برای اجرای برنامه های خود در قبال سوریه و منطقه استفاده می کند.

وی افزود: تداوم حضور غیرقانونی نظامیان ترکیه در اراضی سوریه و حمایت و پشتیبانی از تروریست ها مانع از ثبات در سوریه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای امنیت به سکوت خود در برابر اشغالگران پایان دهد

شورای امنیت به سکوت خود در برابر اشغالگران پایان دهد