مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 20:252023-08-23سياسي

پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند


یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرییس حسین به عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک؛ بهانه شایسته ای است که تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پیامی سالروز ولادت ابوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است: یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرییس حسین به عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک؛ بهانه شایسته ای است که تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

روز پزشک روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخار آفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده و به اثبات رسانند.

پزشکان با خلق حماسه های تاریخی نشان دادند که این سوگندخوردگان برای نجات مردم تا پای جان بر سر پیمان خود با خدا و مردم پایدار مانده اند و هیچ چیز حتی بذل جان نیز مانع انجام آن نمی شود.

همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با طبابت، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم، روح و زندگی آنان جاری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند

پزشکان حاذق و مورد اعتماد، هم ردیف فقهای بصیر و دانا هستند