مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-17اقتصادي

چشم انداز بازار مسکن در نیمه دوم سال 1402


یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه اکنون بازار مسکن در رکود مطلق قرار دارد، تاکید کرد: پیش بینی اینکه قیمت افزایش خواهد داشت یا نه به عوامل متعدد اقتصادی و.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس بازار مسکن با بیان اینکه اکنون بازار مسکن در رکود مطلق قرار دارد، تاکید کرد: پیش بینی اینکه قیمت افزایش خواهد داشت یا نه به عوامل متعدد اقتصادی و.

بستگی دارد.

سهیل شادابی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بازار مسکن نیمه اول امسال را با رکود مطلق سپری کرد، افزود: اگرچه بازار مسکن همواره فراز و فرودهای رونق و رکود را تجربه می کند، اما رکود این بار متفاوت بوده و طی شش، هفت ماه اخیر بازار را درگیر کرده است.

وی ادامه داد: خرید و فروش مسکن در نیمه اول امسال بسیار ناچیز و یا عمدتا در قالب تهاتر و تعویض واحد مسکونی بود.

عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از دو عامل اصلی که منجر به رکود بازار مسکن شده یاد و اظهار کرد: عامل اصلی انتظار خریداران از شنیدن اخبار مثبت و کاهش قیمت در بازار مسکن است و برخی که قصد خرید دارند منتظرند تا قیمت کاهشی شود، در حالی که چشم انداز بازار چنین کاهشی را نشان نمی دهد.

شادابی کمبود نقدینگی در دست مردم را نیز عامل دیگری برای رکود بازار مسکن دانست و تاکید کرد: مشخص نیست این رکود تا چه زمانی ادامه خواهد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز بازار مسکن در نیمه دوم سال 1402

چشم انداز بازار مسکن در نیمه دوم سال 1402