مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:412023-09-05سياسي

هر کاری بعد از نماز انجام شود ابتر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع عزاداران اربعین حسینی در ساری اظهار کرد: امام حسین (ع) موجب عزت، فخر و مباهات است، گنجی بزرگ که در حال متحول کردن جهان است.

  وی با بیان اینکه شور و شوق برای زیارت امام حسین (ع) زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است، افزود: شور و شوق و حضور گسترده ای را در مسیر اربعین حسینی شاهد هستیم که وصف نشدنی است و این شور باید با شعور حسینی نیز توام باشد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه در مسیر اربعین حتی کودکانی را می بینیم که با فطرت پاکشان از زائران پذیرایی می کنند، بیان کرد: امام حسین (ع) به مانند گنجی است که می تواند همه انسان ها را هدایت کند و اگر فکر و اندیشه ما حسینی شود قطعا نجات پیدا خواهیم کرد.

رعایتی با تاکید بر اینکه نماز ستون دین است، افزود: امام حسین (ع) در ظهر عاشورا و در میان نبرد با باطل نماز را رها نکرد چراکه هر کاری که قبل از نماز انجام شود ابتر است.

وی گفت: کشتی نجات اباعبدالله برای نجات همه انسان ها آماده است، چراغ سعادت و هدایتی که حتی انسان های بد را هم نجات می دهد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان با دعوت از مردم برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: مردم دوستدار اهل بیت (ع) که نتوانستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کاری بعد از نماز انجام شود ابتر است

هر کاری بعد از نماز انجام شود ابتر است