مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-20اجتماعي

زنگ سال تحصیلی برای شکوفه ها و جوانه ها در استان اصفهان به صدا درآمد


جشن شکوفه ها و جوانه ها برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هفتم در استان اصفهان برگزار شد و سال تحصیلی جدید نیز با امید و نشاط از شنبه (اول مهر) برای تمام دانش آموزان کشور آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان محمدرضا ابراهیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در دبستان پسرانه سیمین لباف زاده اصفهان گفت: تعداد دانش آموزان امسال نزدیک پنج درصد بیشتر از سال تحصیلی قبل است و 54 تا 55 درصد از بیش از یک میلیون دانش آموز امسال استان اصفهان در دوره ابتدایی تحصیل می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه 75 هزار و 738 پایه هفتمی در استان اصفهان هم امروز 29 شهریور، در جشن جوانه ها، نخستین روز از سال تحصیلی خود را آغاز کردند خاطرنشان کرد: 82 هزار 545 کلاس اولی در جشن شکوفه ها ، و 75 هزار 738 پایه هفتمی در جشن جوانه ها نخستین روز از سال تحصیلی خود را با توکل به خداوند مهربان و امید به فردایی روشن آغاز کردند.

  وی افزود: توجه به آموزش و تربیت توأمان با هم و توزیع امکانات و تجهیزات عادلانه را به عنوان اهم برنامه ها در سال تحصیلی جدید دنبال می کنیم.

شعار امسال مهرماه مدارس را مدرسه قوی، ایران قوی و شعار بازگشایی مدارس استان نیز مهر و مهرورزی نبوی به مناسبت ایام با سعادت میلاد نبی مکرم اسلام (ص) نامگذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ سال تحصیلی برای شکوفه ها و جوانه ها در استان اصفهان به صدا درآمد

زنگ سال تحصیلی برای شکوفه ها و جوانه ها در استان اصفهان به صدا درآمد