مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-05اجتماعي

قدردانی از پلیس در تسهیل تردد زائران/کاهش تصادفات در مراسم اربعین


وزیر کشور با قدردانی از زحمات پلیس، گفت: فراجا در خدمات رسانی به زوار شرایطی را فراهم کرده که شاهد سهولت تردد زائران اربعین از پایانه های مرزی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور از قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئوکنفرانسی با مرزهای مهران، خسروی، ریمدان و میرجاوه، تمرچین، باشماق، چذابه و شلمچه) در محل مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا بازدید کرد و در ارتباط مستقیم با مرزهای کشور از آخرین وضعیت تردد و خدمات دهی به زائران مطلع شد.

تردد زائران با سهولت در حال انجام است وزیر کشور در این بازدید ضمن عرض تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران انتظامی در سراسر کشور خصوصاً همکاران حاضر در پایانه های مرزی، اظهار داشت: بحمدالله امسال شاهد برگزاری اربعین بسیار باشکوهی به واسطه خدمات مجاهدانه همکاران در مجموعه انتظامی کشور بودیم، با خدمات رسانی شبانه روزی نیروهای انتظامی تردد زائران در مرز با سهولت در حال انجام است و ان شاءالله تا پایان این سفر معنوی شاهد نظم و امنیت باشیم.

خط مقدم خدمات رسانی به زوار وی با اشاره به اینکه تلاش همه دست اندرکاران این بوده تا برای عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) سفر زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از پلیس در تسهیل تردد زائران/کاهش تصادفات در مراسم اربعین

قدردانی از پلیس در تسهیل تردد زائران/کاهش تصادفات در مراسم اربعین