مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-04سياسي

مدرسه سازی یک نذر مقدس فرهنگی است


عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان قم، مدرسه سازی را یک نذر مقدس فرهنگی خواند و بر تداوم تلاش خیرین مدرسه ساز در خدمت هرچه بیشتر به آینده سازان ایران اسلامی تأکید کرد.

- ابوالفضل هندویان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آن که امام راحل عظیم الشأن (ره)، مدرسه سازی را ذخیره آخرت می دانستند اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز تلاش در راه مدرسه سازی را جهادی مقدس بر می شمارند و مشارکت در مدرسه سازی را از ماندگارترین کارهای نیک می خوانند.

وی با تصریح بر این که خیرین مدرسه ساز، تلاش و کوشش در مسیر نهضت مدرسه سازی را یک نذر مقدس فرهنگی می دانند ادامه داد: باید گفت لذتی در این تلاش ها و کوشش ها هست که تا کسی وارد این عرصه نشود، نمی تواند شیرینی این لذت عظیم را بچشد.

عضو مجمع خیرین مدرسه ساز استان همچنین خاطر نشان کرد: مدرسه سازی یک کار عظیم و زیربنایی برای کشور است و زمینه سازی برای تربیت دانش آموزان عزیز به عنوان نسل آینده کشور را به دنبال دارد.

هندویان با دعوت از همه اقشار مردمی برای کمک هر چند کوچک در مسیر اعتلای مدرسه سازی گفت: تردیدی نیست که حضور در این عرصه سبب خشنودی پروردگار متعال و حضرات معصومین (ع) است.

وی با بیان این که خیرین باید قدر خود را بدانند و دست از تلاش برای خدمت حداکثری به مردم و دانش آموزان عزیز برندارند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه سازی یک نذر مقدس فرهنگی است

مدرسه سازی یک نذر مقدس فرهنگی است