مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 22:202023-09-20فرهنگي

فیلمسازان مشکلات و زیبایی ها را در کنار یکدیگر ببینند


در جامعه مشکلات و زیبایی ها در کنار هم وجود دارد و فیلسمازان می توانند با زوایای متفاوت و مختلفی به جریانات اجتماعی کشور نگاه کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان سینمایی گفت: در جامعه مشکلات و زیبایی ها در کنار هم وجود دارد و فیلسمازان می توانند با زوایای متفاوت و مختلفی به جریانات اجتماعی کشور نگاه کنند.

محمد خزاعی امشب 29 شهریورماه، در افتتاحیه دومین جشن مهر سینمای ایران که در پردیس سینمایی پارک بازار مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز دومین جشن ملی سراسری مهر سینمای ایران به همت همکاران من در سازمان سینمایی، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور و انجمن سینمای جوانان ایران درحال برگزاری است و باید از دست اندرکاران آن تشکر کنم.

وی با بیان اینکه من اهل خراسان و فرزند کاشمر هستم، بنابراین کامل با لهجه خراسانی آشنا هستم، افزود: حفظ اصالت ها، فرهنگ ها و تمدن ها مهمترین مسئله ای است که برای ما حائز اهمیت است و سینماگران باید به آن توجه داشته باشند و از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند.

رییس سازمان سینمایی تصریح کرد: فلسفه برگزاری جشن مهر سینمای ایران که در سراسر کشور شکل گرفته و ابداع این دوره از فعالیت سازمان سینمایی بود، مربوط به کشف استعدادهای سراسر کشور و دیدن ظرفیت های خوب استان هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمسازان مشکلات و زیبایی ها را در کنار یکدیگر ببینند

فیلمسازان مشکلات و زیبایی ها را در کنار یکدیگر ببینند