مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-03اقتصادي

افزایش 17 درصدی زائران در اربعین نسبت به ادوار گذشته


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «سیدمجید میراحمدی» روز یکشنبه و درباره آخرین آمار مربوط به زائران اربعین گفت: تاکنون 17 درصد افزایش زائر در مقایسه با ادوار گذشته داشتیم که رقم قابل توجهی است.

- رییس ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد: تاکنون 3 میلیون و 646 هزار و 262 زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرز های کشور خارج شدند و تا ساعت 24 دیشب یک میلیون و 608 هزار و 598 زائر وارد کشور شدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدمجید میراحمدی روز یکشنبه و درباره آخرین آمار مربوط به زائران اربعین گفت: تاکنون 17 درصد افزایش زائر در مقایسه با ادوار گذشته داشتیم که رقم قابل توجهی است.

رییس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه تاکنون 3 میلیون و 646 هزار و 262 زائر برای زیارت عتبات عالیات از مرز های کشور خارج و تا ساعت 24 دیشب یک میلیون و 608 هزار و 598 زائر وارد کشور شدند، افزود: تا این لحظه نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش ورود زائر به کشور داشتیم که بیانگر این است میزان ماندگاری زائران در عراق کمتر شده و تعداد زیای از این عزیزان زودتر به زیارت رفته و برگشته اند.

میراحمدی با اشاره به اقدامات دولت برای تأمین نیاز های زائران برای حضور پرشور در حماسه اربعین حسینی خاطرنشان کرد: در اربعین امسال برخلاف سال های قبل که با ازدحام جمعیت و مشکلاتی در مرز ها و حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 17 درصدی زائران در اربعین نسبت به ادوار گذشته

افزایش 17 درصدی زائران در اربعین نسبت به ادوار گذشته