مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-29سياسي

ضرورت دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی


بیرجند_ مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی گفت: در جنگ شناختی، دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی بر همگان به ویژه نخبگان واجب و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه بصیری پور، صبح سه شنبه در جمع بانوان شاغل در اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ودر اولین کارگاه آموزشی جهادتبیین با بیان اینکه مسائل مرتبط با آموزش و پرورش دغدغه همه ما است، اظهارکرد: همه فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش به نوعی پاسداران فرهنگی جامعه هستند و امیداست با اقدامات و برنامه های موثر ، به هنگام و دقیق در تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی بیش از گذشته گام برداریم.

وی با اشاره به رشد علمی ایران بیان کرد: سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان بی نظیر بوده و دنیا هم به این امر اذعان دارد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی با بیان اینکه برنامه ریزی امروز دشمنان بیشتر در حوزه زنان، دختران و جوانان است، یادآور شد: جنگ امروز جنگ شناختی بوده که نیازمند تبیین گری صحیح و به جا در جهت اقناع سازی ذهن پرسشگر و کنجکاو جوان امروز است.

وی به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس پرداختن به جهاد تبیین ، برنامه ریزی دقیق در برنامه های پرورشی دانش آموزان ، توجه به استعداد ها و ایجاد فرصت ها و بستر های ظهور خلاقیت های دانش آموزان اشاره کرد و بیان داشت: معلمان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی

ضرورت دفاع از ولایت و ارزش های انقلاب اسلامی