مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-09اقتصادي

مدیر صرافی ارز دیجیتال ترکیه به 11 هزار سال حبس محکوم شد!


مقام های آنکارا برای مدیر صرافی ارز دیجیتال ترکیه ای تودکس که چندی پیش با دو میلیارد دلار از سرمایه های مشتریان این صرافی به آلبانی گریخته بود و همین طور یک خواهر و یک برادرش به جرم کلاهبرداری، - مقام های آنکارا برای مدیر صرافی ارز دیجیتال ترکیه ای "تودکس" که چندی پیش با دو میلیارد دلار از سرمایه های مشتریان این صرافی به آلبانی گریخته بود و همین طور یک خواهر و یک برادرش به جرم کلاهبرداری، مجازات 11196 سال حبس را صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته پایگاه شبکه بی.

بی.

سی، مقام های قضایی ترکیه فاروق فاتح اوزر مدیر 29 ساله صرافی ارز دیجیتال ورشکسته تودکس را به همراه خواهرش سراپ و برادرش گوون از بابت اتهام پولشویی، تقلب و جرایم سازمان یافته گناهکار شناخته و هر یک از آنها را به 11196 سال حبس محکوم کردند.

اوزر صرافی ارز دیجیتال تودکس را در سال 2017 پایه گذاری کرد و این صرافی بعدا در ضمن روند افت ارزش واحد پول ملی ترکیه تبدیل به یکی از بزرگترین صرافی های این حوزه شد.

این صرافی بعدا شهرت جهانی یافته و حتی چند چهره برجسته حامی دولت ترکیه نیز برای آن تبلیغ کردند.

بی بی سی گزارش داد، در آوریل 2021 صرافی ارز دیجیتال تودکس بدون هشدار قبلی اعلام فعالیتش را متوقف و حساب های مشتریانش را بسته و در ادامه اوزر با دارایی های سرمایه گذاران به آلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر صرافی ارز دیجیتال ترکیه به 11 هزار سال حبس محکوم شد!

مدیر صرافی ارز دیجیتال ترکیه به 11 هزار سال حبس محکوم شد!