مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-11سياسي

از نبود هماهنگی بین آبفا و شهرداری اهواز تا بالازدگی فاضلاب در شهر


در جلسه امروز شورای شهر اهواز، اعضا بر لزوم هماهنگی بین آبفا و شهرداری در اجرای پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی، رسیدگی به وضعیت آسفالت خیابان های حفاری شده توسط آبفا، - حل مشکل بالازدگی فاضلاب در نقاط مختلف شهر و ترکیب دو پروژه شبکه فاضلاب و دفع آب های سطحی تاکید کردند.

سید ناصر مهداوی عضو شورای شهر اهواز در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر اهواز که امروز (20 شهریورماه) برگزار شد، در توضیح دستور کار بررسی نحوه آمادگی شهرداری و آبفا برای بارندگی های پیش رو اظهار کرد: هر چند از خدمات آبفا تشکر می کنیم اما باید نقاط ضعف بیان شوند.

انتظار مردم منطقه گلدشت بحق است و باید زمان تکمیل فاضلاب این منطقه اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: برخی مواقع شهرداری اهواز کار عمرانی در نقاطی مانند پل لشکرآباد و بلوارهای ساحلی انجام می دهد اما بعد از آن شرکت آبفا می خواهد این نقاط را حفاری کند و نمی دانیم دلیل این ناهماهنگی چیست.

عضو شورای شهر اهواز گفت: به نظر می رسد کسی که مسئولیت دفع آب های سطحی را بر عهده شهرداری قرار داده است، اطلاعی از بحث آب و فاضلاب اهواز ندارد و شاید اهل شهری بوده که مشکل فاضلاب ندارد و جوی روباز آب ناشی از بارندگی شهرشان را هدایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نبود هماهنگی بین آبفا و شهرداری اهواز تا بالازدگی فاضلاب در شهر

از نبود هماهنگی بین آبفا و شهرداری اهواز تا بالازدگی فاضلاب در شهر