مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-31سياسي

به رسوایی خود افتخار نکنید


کسی که بدترین رکورد ها و شاخص های اقتصادی را در میان تمامی دولت های دوران پس از انقلاب ثبت کرد چگونه از دولت رییسی که وام دار بحران های زمان روحانی است خرده می گیرد و سؤال اساسی تر این است که روزنامه های زنجیره ای چگونه این سخنان را که سراسر فرار به جلو و فریبکاری بود، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - کیهان نوشت: روزنامه سازندگی به جوابیه حسن روحانی به آیت الله رییسی در موضوع فاز 11 پارس جنوبی پرداخت و به نقل از روحانی نوشته است: امروز بهتر می شود دید شرایطی که اکثریت قاطع دنیا از جمله اروپایی ها در دفاع از ایران به دنبال احیا برجام بودند.

آنها که نگذاشتند در اسفند 1399 یا فروردین 1400 که همه شرایط برای احیاء برجام آماده بود.

چه خسارتی به کشور وارد کردند که کوچک ترین رقم آن محروم شدن از صادرات نفت در 5/2 سال گذشته است که بیش از 100 میلیارد دلار از کف ملت رفته است.

حسن روحانی پس از دو سال از سکوت ناشی از شرم خود خارج شده و با توجه به اینکه در وی روحیه پاسخگویی در قبال کارنامه پر از شکست و ناکارآمدی اش مشاهده نشده، ای کاش حداقل از نظر اخلاقی به جای فرار به جلو آن سکوت ناشی از شرم خود را ادامه می داد.

وی به دنبال توافقی سرهم بندی شده، بدون رفع تحریم و فاقد ضمانت بود و شرم نمی کند که هر از گاهی به رسوایی خود افتخار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رسوایی خود افتخار نکنید

به رسوایی خود افتخار نکنید