مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 19:452023-09-13اجتماعي

بررسی آخرین وضعیت نقاط بحرانی و خطرآفرین مسجدسلیمان و اندیکا


در بازدید مدیرکل مدیریت بحران خوزستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان، روند بازسازی منازل و نقاط بحرانی وحادثه خیز شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان بررسی شد.

- ایسنا/خوزستان در بازدید مدیرکل مدیریت بحران خوزستان و مدیرکل بنیاد مسکن استان، روند بازسازی منازل و نقاط بحرانی وحادثه خیز شهرستان های اندیکا و مسجدسلیمان بررسی شد.

مرتضی شرف الدین شیرازی مدیرکل مدیریت بحران خوزستان در جریان این سفر که امروز (22 شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: بازدیدها بیشتر روی دو محور متمرکز شد، یکی بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله که در این خصوص از شهرک امام رضا(ع) مسجدسلیمان، روستای سرشط و چندین روستای دیگر در اندیکا بازدید شد و به فراخور هر منطقه تصمیماتی اتخاذ شد.

بحث دوم پیش بینی و اجرای پروژه های مشارکتی با محوریت مردم و بهره گیری از امکانات دولتی برای رفع نقاط خطرآفرین، حادثه خیز و بحرانی است که روی هر دو موضوع توافق ایی داشتیم و توسط کارشناسان بحران پیگیری خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرف الدین شیرازی گفت: در مسجدسلیمان دو موضوع مهم مناطق آغشته به نفت و نقاط آسیب دیده وجود دارد که با هماهنگی دستگاه ها و نهادهای مسئول، ان شاءالله مشکل مردم مرتفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی آخرین وضعیت نقاط بحرانی و خطرآفرین مسجدسلیمان و اندیکا

بررسی آخرین وضعیت نقاط بحرانی و خطرآفرین مسجدسلیمان و اندیکا