مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-17اقتصادي

شبکه جام جم می تواند برای صداوسیما بِرند باشد اگر ...


حمید ابراهیمی از مدیران و برنامه سازان قدیمی سازمان صداوسیما با ابراز مخالفت نسبت به تعطیلی احتمالی شبکه جهانی جام جم دلایل خود را در سه بند به تفصیل برشمرده است.

- ابراهیمی که سال ها در شبکه جهانی جام جام فعالیت کرده است، در مطلبی که در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: تصور می­ کنم 28 سال خدمت در سازمان صداوسیما که 17 سال آن به عنوان تهیه کننده و بقیه آن به عنوان مدیر در شبکه­ های مختلف بودم، تجربه مناسبی است تا تحلیلی واقع بینانه از شرایط شبکه جهانی جام­ جم طی چند سال اخیر ارایه دهم؛، به ویژه که مدتی نیز به عنوان مدیر گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه در خدمت ایرانیان و فارسی زبانان خارج کشور بوده­ ام.

اما چند نکته: 1.

در ربع قرنی که از عمر شبکه جام جم می گذرد و به ویژه در دوران برنامه سازی و مدیریت در این شبکه، ایرانیان خارج کشور را ظرفیت بی بدیلی در زمینه دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی دیده­ ام که عدم بهره­ گیری از آن می­ تواند این فرصت را در اختیار بیگانگان قرار دهد.

اشتیاق زایدالوصف این هم وطنان به بازگشت به ایران و سرمایه گذاری علمی و اقتصادی در سرزمین مادری خود باید در جایی به نمایش گذاشته شود تا به تدریج زمینه عملیاتی شدن آن فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه جام جم می تواند برای صداوسیما بِرند باشد اگر ...

شبکه جام جم می تواند برای صداوسیما بِرند باشد اگر ...