مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:002023-09-20ورزشي

رقابت 50 نفر از بهترین ‎های اسکواش ایران در جایزه بزرگ «یزد کاپ»


رییس هیات اسکواش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور تحت عنوان «یزد کاپ»، گفت: این مسابقات فردا پنجشنبه پس از رقابت قریب به 50 نفر از برترین‎های اسکواش ایران و توزیع دو میلیارد ریال جایزه نقدی بین نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

- رقابت 50 نفر از بهترین ‎های اسکواش ایران در جایزه بزرگ یزد کاپ ایسنا/یزد رییس هیات اسکواش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش جایزه بزرگ قهرمانی کشور تحت عنوان یزد کاپ ، گفت: این مسابقات فردا پنجشنبه پس از رقابت قریب به 50 نفر از برترین‎های اسکواش ایران و توزیع دو میلیارد ریال جایزه نقدی بین نفرات برگزیده به کار خود پایان خواهد داد.

محمدحسین نجفی یزدی امروز چهارشنبه 29 شهریورماه در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به میزبانی این رقابتها برای اولین بار در استان یزد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای ورزشکار، گفت: این رقابتها در رده آزاد و به صورت تک حذفی با حضور 27 ورزشکار مرد و 20 ورزشکار زن از برترین اسکواش بازان 11 استان کشور از 27 شهریورماه آغاز شده است.

وی با اشاره به برگزاری این رقابت ها در سالن بین المللی اسکواش کوثر یزد، گفت: این مسابقات فردا پنجشنبه 30 شهریورماه با معرفی هشت نفر برتر در دو بخش آقایان و بانوان و توزیع دو میلیارد ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 50 نفر از بهترین ‎های اسکواش ایران در جایزه بزرگ «یزد کاپ»

رقابت 50 نفر از بهترین ‎های اسکواش ایران در جایزه بزرگ «یزد کاپ»