مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-05اجتماعي

تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی راهی مدارس شد


سرپرست نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی بین مدارس نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد شیرین زاده پیش از ظهر سه شنبه در مراسم توزیع تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس در اردبیل اظهار کرد: این تجهیزات شامل صندلی معلم، میز دانش آموزی، کمد، چاپگر، تجهیزات هنرستانی و سیستم گرمایشی است که در مدارس احداثی جدید و مناطق روستایی و محروم توزیع شد تا نیاز این دانش آموزان به تجهیزات و امکانات آموزشی و کمک آموزشی رفع شود.

وی تصریح کرد: ما با همکاری آموزش و پرورش و بر اساس نیازسنجی که انجام دادیم، تهیه و خرید این تجهیزات را انجام داده تا با محوریت عدالت آموزشی توزیع آنها را در بین مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اردبیل شاهد باشیم.

سرپرست نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان اردبیل گفت: در این مرحله 23 میلیارد تومان تجهیزات تهیه و توزیع شد که با احتساب دوره قبلی توزیع این تجهیزات به ارزش 15 میلیارد تومان، در سه ماهه اخیر بیش از 38 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس در استان اردبیل توزیع شده است.

شیرین زاده در مورد آخرین وضعیت سیستم گرمایشی مدارس نیز افزود: در هشت سال اخیر با تلاش انجام شده بیش از 80 درصد مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی راهی مدارس شد

تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی راهی مدارس شد