مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-27اقتصادي

صدور 48 مجوز برای اجرای طرح مولد سازی خراسان شمالی


مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی از صدور 48 مجوز برای اجرای طرح مولدسازی در دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل اقتصاد و دارایی خراسان شمالی از صدور 48 مجوز برای اجرای طرح مولدسازی در دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

رحمانی در نشست خبری که پنجم شهریور ماه برگزار شد، گفت: طی امسال نیز از محل اجرای طرح مولدسازی 19 میلیارد تومان از اموال به فروش رفته است.

وی به میزان سرمایه گذاری های داخلی و خارجی نیز اشاره کرد و افزود: طی دو سال گذشته 10 میلیون و 680 هزار دلار در حوزه سرمایه گذاری خارجی جلب و دو میلیون و 121 هزار دلار نیز جذب شده است.

رحمانی با بیان اینکه در سال های گذشته فرآیند ثابت و خاصی برای ثبت سرمایه گذاری داخلی وجود نداشت، ادامه داد: با طراحی درگاه ملی مجوز این مشکل مرتفع شده که تاکنون چهار هزار و 800 نوع مجوز و استعلام در این سامانه شناسایی و بارگذاری شده که دو هزار و 900 مورد در حوزه اصناف و مابقی در حوزه مشاغل خانگی بوده است.

وی اظهار کرد: در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیون و 100 هزار درخواست وارد سامانه مذکور شده که 600 هزار مجوز مربوط به حوزه کسب و کار بوده است.

این مقام مسئول توضیح داد: در خراسان شمالی در این سامانه 11 هزار و 807 درخواست ثبت شده که پنج هزار و 600 درخواست منجر به صدور مجوز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 48 مجوز برای اجرای طرح مولد سازی خراسان شمالی

صدور 48 مجوز برای اجرای طرح مولد سازی خراسان شمالی