مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 20:102023-08-27سياسي

افتتاح همزمان 33 پروژه تامین آب آشامیدنی استان قزوین در شهر زیاران


به مناسبت هفته دولت، 33 پروژه عمرانی تامین آب آشامیدنی در مناطق شهری و روستایی استان قزوین به صورت نمادین در شهر زیاران از توابع شهرستان آبیک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، طی مراسمی که عصر امروز با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و دیگر مسوولان استان و شهرستان برگزار شد، 33 پروژه عمرانی در مناطق شهری و روستایی  استان قزوین با اعتباری معادل 1536 میلیارد ریال به صورت نمادین و همزمان با آیین افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی شهر زیاران شهرستان آبیک از سد طالقان، به بهره برداری رسید.

از مجموع این پروژه های یاد شده که به مناسبت هفته دولت افتتاح شدند، 15 پروژه در مناطق شهری و 18 پروژه نیز در مناطق روستایی استان می باشد و این پروژه ها در راستای تحقق برنامه های وزارت نیرو در حل مشکلات آب آشامیدنی در شهرها و روستاها بوده است.

  حجم عملیات اجرا شده عمرانی شامل حفر و تجهیز 22 حلقه چاه، بهسازی چهار دهنه چشمه، 42 کیلومتر شبکه و خط انتقال و 6 باب مخزن ذخیره آب به حجم دو هزار و 300 مترمکعب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح همزمان 33 پروژه تامین آب آشامیدنی استان قزوین در شهر زیاران

افتتاح همزمان 33 پروژه تامین آب آشامیدنی استان قزوین در شهر زیاران