مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-19فرهنگي

تجلیل از «مدس میکلسن» در جشنواره زوریخ


جشنواره فیلم زوریخ با اهدای جایزه «چشم طلایی» از «مدس میکلسن» تجلیل می کند.

- جشنواره فیلم زوریخ با اهدای جایزه چشم طلایی از مدس میکلسن تجلیل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم زوریخ که از 28 سپتامبر تا 8 اکتبر(6 تا 16 مهر) برگزار می شود، با اهدای جایزه چشم طلایی به مدس میکلسن به پاس مهارت و دستاوردهای او از این بازیگر دانمارکی تقدیر می کند.

میکلسن این جایزه را در ششم اکتبر را دریافت خواهد کرد و همزمان فیلم سینمایی سرزمین موعود با بازی این بازیگر دانمارکی که نخستین بار در جشنوار ونیز امسال اکران شد نیز در جشنواره فیلم زوریخ به نمایش گذاشته می شود.

برگزارکنندگان جشنواره فیلم زوریخ با اشاره به نقش آفرینی میکلسن در فیلم های دانمارکی همچون بعد از عروسی ساخته سوزانه بیر و یک رابطه سلطنتی به کارگردانی نیکلای آرسل که هر دو نامزد جوایز اسکار شدند، فیلم شکار ساخته توماس وینتربرگ که جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره کن را برای میکلسن به ارمغان آورد و فیلم برنده اسکار یک دور دیگر ، از میکلسن به عنوان یکی از محبوب ترین و ماهرترین بازیگران سینمای معاصر یاد کردند.

جشنواره زوریخ همچنین همکاری این هنرپیشه در پروژه های هالیوودی همچون پادشاه آرتور ، کازینو رویال ، نبرد تایتان ها ، روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان ، دکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از «مدس میکلسن» در جشنواره زوریخ

تجلیل از «مدس میکلسن» در جشنواره زوریخ