مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 17:502023-09-06بين الملل

برگزاری رزمایش نظامی مشترک ارمنستان با آمریکا و عصبانیت روسیه


مسکو در واکنش به طرح های دولت ارمنستان برای برگزاری رزمایش نظامی مشترک ارتش های ارمنستان و آمریکا تأکید کرد که این رزمایش نگران کننده است به ویژه در وضعیت کنونی.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، دیمتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین درباره قصد ارمنستان برای برگزاری رزمایش مشترک نظامی با آمریکا در هفته آینده واکنش نشان داد.

پسکوف در واکنش به طرح های دولت ارمنستان برای برگزاری رزمایش نظامی مشترک ارتش های ارمنستان و آمریکا تأکید کرد که این رزمایش نگران کننده است به ویژه در وضعیت کنونی.

وی تأکید کرد که روسیه این اطلاعات منتشر شده را تحلیل کرده و اوضاع را زیر نظر می گیرد.

پیش از این وزارت دفاع ارمنستان اعلام کرد که این رزمایش در ماه سپتامبر برگزار می شود و هدف از آن افزایش هماهنگی در چارچوب ماموریت های حفظ صلح است.

این اقدام با تنش دوباره ارمنستان و آذربایجان همزمان شده است و ایروان اوایل ماه جاری اعلام کرد که نیروهای آذربایجانی به سوی نیروهای این کشور در نزدیکی شهر مرزی سوتک تیراندازی کردند که در اثر آن دو سرباز ارمنی کشته شده و یکی دیگر زخمی شد.

نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان روسیه را به دلیل توقف اجرای توافقنامه ها با طرف آذربایجانی که با نظارت مسکو امضا شد سرزنش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش نظامی مشترک ارمنستان با آمریکا و عصبانیت روسیه

برگزاری رزمایش نظامی مشترک ارمنستان با آمریکا و عصبانیت روسیه