مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:052023-09-12سياسي

«مقابله با ایران هراسی» با «افزایش ارتباطات در منطقه»


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با افزایش ارتباطات ایران با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس به خصوص ارتباطات با عربستان سعودی نقشه های رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران هراسی خنثی شد و از بین رفت.

- یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با افزایش ارتباطات ایران با کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس به خصوص ارتباطات با عربستان سعودی نقشه های رژیم صهیونیستی برای مقابله با ایران هراسی خنثی شد و از بین رفت.

یعقوب رضازاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دیپلماسی وزارت خارجه در افزایش ارتباط با کشورهای مختلف به خصوص عربستان سعودی اظهار کرد: ایران و عربستان سعودی دو کشور کلیدی در منطقه هستند که اشتراکاتی در حوزه انرژی، نفت و تامین امنیت خلیج فارس دارند؛ دستگاه دیپلماسی کشور در بحث گشایش ارتباطات با عربستان سعودی و امارات اقدامات بسیار خوبی کرد که دستاوردهای آن را می بینید و مردم از ارتباطات خوشحال هستند.

وی ادامه داد: هرچه ارتباطات با کشورهای خلیج فارس، همسایه و سایر کشورها به خصوص آمریکای لاتین و آفریقا و کشورهای عضو شانگهای و بریکس بیشتر شود نتایج آن را می توان در مقابله با نقشه های رژیم صهیونیستی برای ایران هراسی در منطقه دید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مقابله با ایران هراسی» با «افزایش ارتباطات در منطقه»

«مقابله با ایران هراسی» با «افزایش ارتباطات در منطقه»