مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-17سياسي

بهزیستی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد


سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی در سطح کشور 2 میلیون و 700 هزار نفر جامعه هدف دارد که از این تعداد 1 و نیم میلیون نفر از این سازمان مستمری دریافت می کنند.

- ایسنا/زنجان سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی در سطح کشور 2 میلیون و 700 هزار نفر جامعه هدف دارد که از این تعداد 1 و نیم میلیون نفر از این سازمان مستمری دریافت می کنند.

عبداله کرم زاده ظهر امروز (26 شهریورماه) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی مولود انقلاب بوده و با 52 وظیفه تشکیل شده است، اظهار کرد: به نوعی سازمان بهزیستی از قبل از تولد تا دوران سالمندی به جامعه هدف خود ارائه خدمت می کند؛ این سازمان فعالیت گسترده و متنوعی در سطح کشور داشته و دستاوردهای آن گویا و مشخص است.

وی افزود: سازمان بهزیستی در سطح کشور 2 میلیون و 700 هزار نفر جامعه هدف دارد که از این تعداد 1 و نیم میلیون نفر از این سازمان مستمری دریافت می کنند؛ این در حالی است که در بعد خانوار نیز 7 میلیون و 800 هزار خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار داشته و به صورت مستقیم از خدمات آن بهره می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد

بهزیستی پشت نوبتی مستمری بگیر ندارد