مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-17سياسي

حامیان جدید ایتام خراسان جنوبی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: در ماه های محرم و صفر 364 حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و فرزندان محسنین در استان ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف جذب حامی همزمان با ماه محرم آغاز و تا پایان صفر به اجرا در آمد.

وی افزود: بر اساس اعلام پایگاه های جذب حامی در  استان،364 حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از 512 یتیم و فرزند محسنین در ماه های محرم و صفر ثبت نام کردند.

به گفته وی با این تعداد حامی جدید، هم اکنون 36 هزار و 87 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با این نهاد همکاری دارند که حمایت از 10 هزار و 108 یتیم و فرزند محسنین در استان را برعهده دارند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی فرزندان ایتام را 2 هزار و 386 و تعداد فرزندان محسنین را 7 هزار و 722 نفر در استان اعلام و با قدردانی از همراهی کمک های خیران و حامیان در این طرح به روش های غیرحضوری برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان جدید ایتام خراسان جنوبی

حامیان جدید ایتام خراسان جنوبی