مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-31ورزشي

دغدغه روسای فدراسیون های ورزشی؛ از بودجه محدود تا معافیت قهرمانان


رؤسای فدراسیون های ورزشی در جلسه ای با حضور رییس مجلس شورای اسلامی مشکلات، دغدغه ها و برنامه های آتی را برای اداره هرچه بهتر ورزش مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، 11 تن از رؤسای فدراسیون های ورزشی در جلسه ای که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد به بیان مشکلات، دغدغه ها و برنامه های آتی برای اداره هرچه بهتر ورزش پرداختند.

موضوعاتی همچون حق پخش تلویزیونی، حضور پررنگ در برنامه هفتم توسعه، استفاده از پیشکسوتان، اساسنامه فدراسیون ها، موضوع مالیات، موضوع مسکن و بیمه ورزشکاران، جذب و استخدام ورزشکاران، معافیت از خدمت سربازی و … از نکات مورد اشاره رؤسای فدراسیون ها بود.

مشروح صحبت های رؤسای فدراسیون های ورزشی در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی به این شرح است: رضا حیدری: برخی از قوانین داخلی کشور با قوانین فدراسیون های جهانی مغایر است رضا حیدری در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رؤسای فدراسیون ها ورزشی، فرماندهان ورزش کشور هستند گفت: رؤسای فدراسیون ها با یک سری قوانین داخلی و قوانین بین المللی متناظر که مغایر با قوانین داخلی هستند، مواجه اند که این اتفاق موجب می شود رؤسا بخش اعظم وقتشان را صرف این مغایرت های قوانین کنند و از انجام وظایف اصلی شان غافل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه روسای فدراسیون های ورزشی؛ از بودجه محدود تا معافیت قهرمانان

دغدغه روسای فدراسیون های ورزشی؛ از بودجه محدود تا معافیت قهرمانان