مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 23:552023-09-14ورزشي

ایران با تیم ملی ب مقابل عربستان در هانگژو!


تیمی که به نام ایران در فوتبال بازی های آسیایی هانگژو به میدان می رود، تیم منتخب لیگ یا تیم ملی ب است.

تیمی که در ترکیب قلعه نویی جایی پیدا نکرده و حالا توسط عنایتی میدان خواهد دید؛ - تیم فوتبال ایران در بازی های آسیایی هانگژو را نه می توان تیم امید نامید و نه تیم بزرگسالان! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ شاگردان رضا عنایتی با ترکیبی شامل تنها هفده بازیکن راهی چین شده اند اما در لیست نفرات سرمربی ناکام مقدماتی المپیک، فقط شش بازیکن زیر 23سال حضور دارند و بقیه بزرگسال محسوب می شوند.

عجیب تر اینکه این تیم تا کنون حتی یک جلسه تمرین هم با حضور نفرات کنونی نداشته و البته هیچ بازی تدارکاتی را نیز پشت سر نگذاشته است! از عجایب برنامه ریزی و مدیریت ورزشی در ایران.

 تیم زیر 23 سال ایران که در میان بهت و حیرت کارشناسان و رسانه ها، نتوانست حتی از مرحله اول انتخابی المپیک به دور دوم صعود کند و جام ملتهای زیر 23سال قاره را هم از دست داد، پشت سر تیم درجه سومی مثل مالزی باقی ماند حالا با تیمی شبیه منتخب بازیکنان غیر ملی پوش یا کمتر بازی دیده تیم ملی بزرگسالان راهی هانگژو شره است تا شاید با کسب یک مدال در کاروان ایران، برای خود آبرویی دست و پا کند! عنایتی که روی صعود به دور دوم انتخابی المپیک از قبل حساب کرده بود، قصد داشت بعد از این اتفاق تیمی متشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران با تیم ملی ب مقابل عربستان در هانگژو!

ایران با تیم ملی ب مقابل عربستان در هانگژو!