مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-15اقتصادي

پرداخت 127 فقره تسهیلات توسط بنیاد برکت در روستاهای سقز


مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت استان کردستان گفت: امسال در قالب 127 فقره تسهیلات 11 میلیارد و 840 میلیون تومان به روستاییان سقز پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، کامبیز محمدی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندار سقز اظهار داشت: از سال 96 به بعد در کمیته تحقیق و توسعه بنیاد برکت مدل توسعه روستا در قالب سه طرح سحاب، آسمان و آفتاب تدوین شد که به ترتیب شامل سرمایه گذاری حمایتی اشتغال برکت، آیین نامه سرمایه گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی و آیین نامه فقرزدایی و توان افزایی اقتصادی برکت است.

مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت، هدف از طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت را فعال کردن توانایی های روستاییان و قابلیت های این مناطق اعلام کرد و افزود: اجرای طرح های اشتغال اجتماع محور فازبندی های مشخص دارد و برای هرسال تعدادی طرح تعیین می شود و تا پنج سال پایداری طرح ها دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: جامعه هدف برای اجرای طرح سحاب در روستاهای هدف، افراد فاقد شغل یا کسانی که مبلغ درآمدی آنان از مبلغ مصوب شورای عالی کارکمتر باشد و همچنین زنان بی سرپرست و بدسرپرست هستند.

مجری طرح های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت استان کردستان گفت: امسال در قالب 127 فقره تسهیلات 11 میلیارد و 840 میلیون تومان در 117روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 127 فقره تسهیلات توسط بنیاد برکت در روستاهای سقز

پرداخت 127 فقره تسهیلات توسط بنیاد برکت در روستاهای سقز