مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:252023-09-17سياسي

زمینه ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی در اصفهان فراهم است


مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام زمینه ها برای برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی، علمی و تاریخی در اصفهان فراهم است.

- ایسنا/اصفهان مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام زمینه ها برای برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی، علمی و تاریخی در اصفهان فراهم است.

عباس حاج رسولیها، مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری جایزه ملی مصطفی(ص)، اظهار کرد: با توجه به سابقه دیرینه شهر اصفهان، اجرای برنامه های فرهنگی در اصفهان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: شهر اصفهان یک شهر تاریخی با سابقه دینی و فرهنگی با بیش از شش هزار سال است.

حاج رسولیها با اشاره به سابقه فرهنگی این شهر، تصریح کرد: تاکنون دانشمندان زیادی در اصفهان حضور داشته اند، لذا باید چنین برنامه های فرهنگی و مباحث این چنینی در اصفهان که جایگاه علم است، برگزار شود.

وی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری، اصفهان به نوعی جایگاه نورافشانی علم بوده و علمای بسیاری در این شهر حضور داشته اند.

مسئول کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تمام زمینه ها برای برگزاری رویدادها و برنامه های فرهنگی، علمی و تاریخی در اصفهان فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی در اصفهان فراهم است

زمینه ها برای برگزاری رویدادهای فرهنگی و علمی در اصفهان فراهم است