مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-12فرهنگي

آپاراتچی سینمای مشهدی دهه 50 از خاطرات سال های فعالیتش گفت


رضا گلچین که آپاراتچی سینماهای مشهد در دهه 50 تا 80 بوده به مناسبت روز ملی سینما از حال و هوای آن روزهای سینما و تفاوت هایی که با این روزها داشت گفت و به بخشی از خاطرات خود پرداخت.

- این آپاراتچی قدیمی سینماهای مشهد در گفت وگو با ایسنا به مناسبت روز سینما با اشاره به برگزاری اکران های مردمی در گذشته و تفاوت آن با شیوه برگزاری در این روزها اظهار کرد: در دهه 60 نیز اکران های مردمی وجود داشت و بازیگران چهره به سینماهای مشهد می آمدند تا همراه با مردم در سالن سینما به تماشای فیلم بنشینند، با این تفاوت که بازیگران واقعا بدون هیچ ممانعتی در میان مردم بودند و ساعت ها با آن ها به گفت وگو می پرداختند و امضا می دادند، اما متاسفانه اکنون همراه بازیگری که به اکران مردمی می آید تعدادی بادیگارد قرار می دهند که اجازه نزدیک شدن هیچکس را نمی دهد؛ این بی حرمتی به مخاطب است.

مگر کسی که به عشق بازیگر به اکران مردمی می آید تا عکس و امضا بگیرد چه خطری برای بازیگر دارد که برایش بادیگارد می گذارند؟ وی با اشاره به اینکه در زمان فعالیتش در دهه 50 نیز جشنواره فیلم برگزار می شده، افزود: پیش از انقلاب اسلامی جشنواره ای تحت عنوان جشنواره سپاس در پاییز به صورت سالیانه برگزار می شد که مسعود کیمیایی و ناصر تقوایی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آپاراتچی سینمای مشهدی دهه 50 از خاطرات سال های فعالیتش گفت

آپاراتچی سینمای مشهدی دهه 50 از خاطرات سال های فعالیتش گفت