مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-22سياسي

نزدیک شدن به قله، مزد خداوند به مجاهدت 43 ساله ملت ایران است


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کمترین مزدی که خداوند به مجاهدت 43 ساله با استکبار به ملت مجاهد داده نزدیک شدن به قله است، اما نباید غفلت کرده و سرعت خود را کم کنیم.

- ایسنا/لرستان فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کمترین مزدی که خداوند به مجاهدت 43 ساله با استکبار به ملت مجاهد داده نزدیک شدن به قله است، اما نباید غفلت کرده و سرعت خود را کم کنیم.

سردار مرتضی کشکولی سی ویکم شهریور ماه در مراسم ملی رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به لحاظ نظامی در مقیاس مقابله با ابرقدرت ها به تراز توازن تلافی جویانه پشیمان کننده رسیده است و امروز در جنگ نیمه سخت و نرم هم علی رغم عدم توازن و ابزار رسانه، شاهد شکست مفتضحانه ائتلاف جهانی در جنگ ترکیبی سال قبل بودیم.

وی افزود: در طول 43 سال گذشته از حیث تنوع، حجم و شدت انواع جنگ با اجماع نظام سلطه، علیه مردم قهرمان ایران به کار گرفته شده است.

کشکولی تصریح کرد: با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت ملت ایران نقشه های دشمن، یکی پس از دیگری کارایی خود را از دست داده و ملت ما را قوی تر کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان اضافه کرد: کمترین مزدی که خداوند به مجاهدت 43 ساله با استکبار به ملت مجاهد داده نزدیک شدن به قله است، اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک شدن به قله، مزد خداوند به مجاهدت 43 ساله ملت ایران است

نزدیک شدن به قله، مزد خداوند به مجاهدت 43 ساله ملت ایران است