مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:202023-09-02اقتصادي

اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر با اجرای طرح های صنعتی در ابهر


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: با اجرای طرح های صنعتی برای 1582 نفر در شهرستان اشتغال زایی انجام شده است.

- ایسنا/زنجان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر گفت: با اجرای طرح های صنعتی برای 1582 نفر در شهرستان اشتغال زایی انجام شده است.

اصغر عزیزی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری 60 مجوز تاسیس و توسعه صنعتی با سرمایه گذاری 8 میلیارد و 200 میلیون تومان در ابهر صادر شده است، عنوان کرد: با اجرای این طرح های صنعتی برای 1582 نفر اشتغال زایی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود نزدیک 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طرح هایی که به بهره برداری می رسند باشد، تصریح کرد: همه سرمایه گذاری های بخش صنعت در استان زنجان توسط بخش خصوصی صورت می گیرد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر متذکر شد: تعیین مقدار رشد سرمایه گذاری برای راه اندازی واحدهای صنعتی سال جاری نسبت به سال گذشته در پایان سال قابل استخراج است.

عزیزی با بیان اینکه پیش بینی می شود در سال جاری برای هزار نفر اشتغال زایی در گروه فولادی و صنایع نساجی انجام شود، ادامه داد: از واحدهای صنعتی که در سال جاری در شهرستان شروع به فعالیت کرده است، صنایع فولادی کاسپین است که در زمینه تولید انواع ورق های فولادی با سرمایه گذاری بیش از 700 میلیارد تومان زمینه اشتغال 150 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر با اجرای طرح های صنعتی در ابهر

اشتغال زایی برای بیش از هزار نفر با اجرای طرح های صنعتی در ابهر