مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 09:552023-09-09سياسي

نظارت بر پروژه های عمرانی اردبیل تقویت می شود


اردبیل _ معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: روند نظارت بر اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل تقویت می شود.

- علی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: نتیجه این نظارت ها را در قالب گزارش میدانی دستگاه های اجرایی شاهد هستیم که در جلسه اخیر شورای فنی آب منطقه ای و آبفای استان گزارشی از آخرین وضعیت تأمین و توزیع منابع آب را ارائه کردند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات بعدی قرار است دیگر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان از راه و شهرسازی گرفته تا طرح های برق و گازرسانی گزارشی از روند فعالیت خود را ارائه خواهند کرد تا اعضای شورای فنی استان در جریان پروژه های اجرایی قرار گیرند.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل افزود: همزمان با هفته دولت 70 پروژه عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل با اعتباری بالغ بر 768 میلیارد و 320 میلیون تومان به بهره برداری رسید و آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه بزرگ را نیز شاهد بودیم.

اسلامی عمده این پروژه های افتتاحی را در حوزه آب، برق، گاز، مسکن، عمران و آبادانی روستاها و دیگر طرح های زیربنایی اعلام کرد و گفت: امیدواریم مردم استان از ثمرات این طرح ها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر پروژه های عمرانی اردبیل تقویت می شود

نظارت بر پروژه های عمرانی اردبیل تقویت می شود