مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-29حوادث

پلیس راز و جرگلان ناجی قربانی خشونت خانگی


فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از اقدام پلیس آگاهی این شهرستان در نجات زنی که دچار خشونت خانگی توسط همسرش شده بود خبر داد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی سرهنگ علی طاهری اظهار کرد: پس از اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه خواهرش با زور و اکراه توسط همسرش ربوده و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است پس از اخذ دستور قضایی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از یافتن محل اختفای این فرد وی را دستگیر کرده و به مقر پلیس آگاهی انتقال دادند و همسرش را نیز آزاد و به نزد خانواده اش بازگرداندند.

سرهنگ طاهری با اشاره به اینکه پلیس طبق قانون با هرگونه خشونت خانگی که سلامت جسمی و روانی زنان و کودکان را به خطر بیاندازد با جدیت برخورد می کند، گفت: از شهروندان انتظار می رود در صورت مشاهده هرگونه اقدامات خلاف قانون از طریق سامانه تلفنی 110 با پلیس در ارتباط باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین از دستگیری سارق سابقه داربا 6 فقره سرقت از مشاعات ساختمان (سیم، کابل و شیرآلات ) در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ محمد روهنا بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال موجود در مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اسفراین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راز و جرگلان ناجی قربانی خشونت خانگی

پلیس راز و جرگلان ناجی قربانی خشونت خانگی