مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-30اقتصادي

رتبه نخست آذربایجان شرقی در طرح های صنعتی در دست اجرا


رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی از رتبه نخست آذربایجان شرقی در طرح های صنعتی در دست اجرا خبرداد و گفت: صنعت آذربایجان شرقی در مسیر توسعه متوازن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجعفر عظمایی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به رتبه نخست استان در بیشترین طرح در دست اجرا در داخل و خارج شهرک های صنعتی استان گفت: دو هزار و 950 طرح در دست اجرا با سرمایه گذاری 68 هزار میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال 42 هزار نفر به صورت مستمر در استان پایش می شود.

وی افزود: عمده تمرکز واحدهای صنعتی در اطراف شهر تبریز است ولی روند کنونی نشاندهنده توسعه صنایع در شهرستان های استان است.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی رتبه اول کشور در صدور جواز توسعه ای برای ارتقای ظرفیت و تنوع محصولات واحدهای تولیدی را در اختیار دارد به طوری که از ابتدای دولت سیزدهم 400 فقره جواز توسعه به ارزش سرمایه گذاری 15 همت و اشتغال 9 هزار و 500 نفر صادر شده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به این که تمام فرآیند در حوزه صنعت در راستای تکمیل زنجیره ارزش و رشد و توسعه اقتصادی استان انجام می شود، تاکید کرد: آذربایجان شرقی در صدور جواز تأسیس ایجادی به منظور شروع سرمایه گذاری صنعتی در جایگاه دوم کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست آذربایجان شرقی در طرح های صنعتی در دست اجرا

رتبه نخست آذربایجان شرقی در طرح های صنعتی در دست اجرا