مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:102023-08-28اقتصادي

افتتاح پروژه های هفته دولت در رضوانشهر با اعتبار 1454 میلیارد ریال


در چهارمین روز از هفته دولت 1454 میلیارد ریال پروژه ارتباطی و شیلاتی در رضوانشهر با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان در چهارمین روز از هفته دولت 1454 میلیارد ریال پروژه ارتباطی و شیلاتی در رضوانشهر با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت 1454 میلیارد ریال پروژه ارتباطی و شیلاتی در رضوانشهر با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

این پروژه ها شامل چهار طرح ارتباطی، یک مدرسه 6 کلاسه، طرح آبزی پروری ماهیان سردابی با مجموع سرمایه گذاری خصوصی و دولتی به میزان 1454 میلیارد ریال عصر روز یکشنبه با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر به بهره برداری رسید.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان مدرسه شش کلاسه برکت شهید نورانی تازه آباد را افتتاح کرد که با زیربنای 410 متر مربع و اعتبار 90 میلیارد ریالی از محل منابع ملی و استانی به انجام رسیده است.

وی همچنین از چهار پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این شهرستان که در مجموع با اعتبار 964 میلیارد ریال به اجرا درآمده است، بهره برداری کرد.

این طرح ها شامل اجرای فیبر نوری از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری و نیز منابع ملی و استانی در این منطقه است که 85 روستا را با جمعیت 5855 خانوار پوشش می دهد و اعتبار هزینه شده برای آن 392 میلیارد ریال می با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های هفته دولت در رضوانشهر با اعتبار 1454 میلیارد ریال

افتتاح پروژه های هفته دولت در رضوانشهر با اعتبار 1454 میلیارد ریال