مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:302023-08-26سياسي

موفقیت ها، نشان دهنده رابطه مستقیم بین موفقیت های سیاسی و قدرت دفاعی است


دولت سیزدهم در مدت دو سال گذشته، علی رغم کمبودها و فشارهایی که به آن وارد شده، پیشرفت های قابل توجهی را رقم زده و در عرصه دیپلماسی هم موفقیت های پی درپی کسب می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم در مدت دو سال گذشته، علی رغم کمبودها و فشارهایی که به آن وارد شده، پیشرفت های قابل توجهی را رقم زده و در عرصه دیپلماسی هم موفقیت های پی درپی کسب می کند.

عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امروز ، چهارم شهریور در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان، گفت: این موفقیت ها زمانی اتفاق می افتد که قدرت دفاعی کشور روز به روز افزایش می یابد که این نشان دهنده رابطه مستقیم بین موفقیت های سیاسی و قدرت دفاعی است.

وی همچنین در دیدار رییس کل و مدیران دادگستری استان، گفت: امروز قوای سه گانه کشور در چارچوب مبانی انقلاب و برای اعتلای کشور تلاش می کنند.

در استان نیز مجموعه کارگزاران و کارمندان دولت با هماهنگی و همدلی و همراهی دستگاه قضایی در راستای توسعه و بهبود وضعیت تلاش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در دیدار رییس و اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز هم بر اهتمام و پاسخ گویی دستگاه های اجرایی در قبال حل مشکلات بخش خصوصی، خاطر نشان کرد: بخش خصوصی، محو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت ها، نشان دهنده رابطه مستقیم بین موفقیت های سیاسی و قدرت دفاعی است

موفقیت ها، نشان دهنده رابطه مستقیم بین موفقیت های سیاسی و قدرت دفاعی است