مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27اقتصادي

سوخت رسانی منطقه جنوب شرق به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه جنوب شرقی


مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق(رفسنجان) در تقارن با هفته دولت طی گزارشی به عملکرد انتقال بیش از 33 میلیارد لیتری انواع فرآورده های نفتی به مبادی مصرف و توسط این شرکت در طی دولت سیزدهم پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق؛ محمد قربانی پور، به مناسبت هفته دولت، به شاخص های عملکردی منطقه از زمان استقرار این دولت تا کنون اشاره کرد و گفت: افتخار این را داریم که در یکی از زیر مجموعه های این شرکت، رسالت انتقال انواع فرآورده های نفتی را برای تأمین انرژی بخش های مختلف صنعتی در استان های جنوب شرقی کشور برعهده داریم.

وی اضافه کرد: در این راستا با استفاده از خطوط لوله 16 و 20 اینچ رفسنجان-یزد-نایین-کاشان، خطوط لوله 14 اینچ رفسنجان-کرمان و خطوط 26 اینچ بندرعباس-رفسنجان این فرآورده ها به انبارهای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای تأمین سوخت مورد نیاز بخشی از هموطنانمان انتقال داده شده است.

مدیر منطقه جنوب شرق در ادامه گفت: این شرکت توانسته است در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید در مجموع با انتقال 33 میلیارد و 648 میلیون لیتر انواع مختلف فرآورده های نفتی شامل؛ بنزین سوپر، بنزین معمولی، نفت سفید و نفت گاز به سوخت رسانی در استان های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوخت رسانی منطقه جنوب شرق به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه جنوب شرقی

سوخت رسانی منطقه جنوب شرق به 4 استان و تأمین سوخت 3 نیروگاه جنوب شرقی