مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-04فرهنگي

ادای احترام دمین شازل به ویلیام فریدکین فقید در ونیز/ او نترس بود


دمین شازل با اولین نمایش «محاکمه نظامی شورش کین» در جشنواره فیلم ونیز به ویلیام فریدکین ادای احترام کرد و او را نترس خواند.

- دمین شازل با اولین نمایش محاکمه نظامی شورش کین در جشنواره فیلم ونیز به ویلیام فریدکین ادای احترام کرد و او را نترس خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، دمین شازل روز یکشنبه در یک سخنرانی تاثیرگذار در جشنواره فیلم ونیز، جایی که آخرین فیلم فریدکین محاکمه نظامی شورش کین در خارج از بخش رقابتی با تشویق گرم به نمایش درآمد، به کارگردان بزرگ فقید ویلیام فریدکین ادای احترام کرد.

فریدکین به تازگی (7 آگوست) در لس آنجلس در 87 سالگی درگذشت و این فیلم آخرین فیلمی است که وی به پایان رساند.

در این فیلم کیفر ساترلند در نقش ستوان کوییگ بازی می کند که برای شورش و گرفتن فرماندهی از ناخدای کشتی که احساس می کند عملکرد ذهنی ناپایداری دارد و هم کشتی و هم خدمه آن را به خطر می اندازد، محاکمه می شود.

شازل که ریاست هیات داوران جشنواره ونیز امسال را بر عهده دارد، گفت: زمانی که اولین بار نام بیلی فریدکین را شنیدم بچه بودم و این نام مرا پر از ترس کرد.

وی افزود: احتمالاً جن گیر به ذهنم متبادر می شد.

هنوز فیلم را ندیده بودم، اما حروفی را که با آن عنوان فیلم نوشته شده بود، دیده بودم و صدایی که کلمه فریدکین را ادا می کرد به نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام دمین شازل به ویلیام فریدکین فقید در ونیز/ او نترس بود

ادای احترام دمین شازل به ویلیام فریدکین فقید در ونیز/ او نترس بود