مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-15سياسي

مردم با اجرای عدالت در جامعه خوشحال و امیدوار می شوند/اجرای عدالت، یک شاخص است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کرمان با بیان اینکه مدیران با حساسیت آن ها در اجرای عدالت، - امام جمعه کرمان با بیان اینکه مدیران با حساسیت آن ها در اجرای عدالت، قابل ارزیابی هستند و اجرای عدالت، یک شاخص است، گفت: مردم با اجرای عدالت در جامعه خوشحال و امیدوار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه امروز شهر کرمان با بیان اینکه مدیران با حساسیت آن ها در اجرای عدالت، قابل ارزیابی هستند و اجرای عدالت، یک شاخص است، گفت: مردم با اجرای عدالت در جامعه خوشحال و امیدوار می شوند.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه در نامه ای که امام حسین (ع) به مردم کوفه نوشت به صراحت بر عدالت خواهی تاکید داشت، بیان کرد: عدالت خواهی، یک اصل مهم در جامعه اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه دشمن برای ناامن کردن کشور خواب های زیادی دیده است، اظهار داشت: دشمن برای ناامن کردن کشور نقشه کشیده و بخشی از آن به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و نقش بر آب شده است و جوانان باید مراقبت کنند، فریب دشمن را نخورند و بیدار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با اجرای عدالت در جامعه خوشحال و امیدوار می شوند/اجرای عدالت، یک شاخص است

مردم با اجرای عدالت در جامعه خوشحال و امیدوار می شوند/اجرای عدالت، یک شاخص است