مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:352023-09-02سياسي

4 استودیوی تلویزیونی در کربلا مستقر شد


سلیم غفوری، قائم مقام معاونت سیما از موکب های رسانه ای در مسیر نجف به کربلا و استودیوهای شهر کربلا بازدید کرد.

غفوری در جریان این بازدید خبر داد: - سلیم غفوری، قائم مقام معاونت سیما از موکب های رسانه ای در مسیر نجف به کربلا و استودیوهای شهر کربلا بازدید کرد.

غفوری در جریان این بازدید خبر داد: پویش های نوجوانان در اربعین و اربعین دهه هشتادی ها در دستور کار شبکه ها قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، قائم مقام معاونت سیما پس از بازدید چند ساعته از موکب های رسانه ای در مسیر نجف به کربلا گفت: در این بازدید عرض خداقوتی به همکارانم داشتم که طی این روزها با افتخار به عنوان خادمان رسانه ای اربعین مشغول خدمت هستند.

در جریان این بازدید از موکب 828 مربوط به همکارانم در شبکه افق، موکب 980 مربوط به همکارانم در شبکه تهران، موکب 1080 متعلق به آستان مقدس حضرت معصومه (س)، موکب 1120 متعلق به جمعی از همکاران رسانه ای و موکب 1222 بازدید داشتیم که از روزها قبل با تهمیدات لازم زمینه پوشش و بازنمایی پیاده روی اربعین این حماسه بزرگ را فراهم کرده اند.

وی افزود: در مجموع شبکه های مختلف از موکب های در مسیر خدمات می گیرند و به فراخور جدول پخش خود که برای برنامه های اربعینی درنظر گرفتند در فواصل مختلف زمانی به بازنمایی پیام این حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 استودیوی تلویزیونی در کربلا مستقر شد

4 استودیوی تلویزیونی در کربلا مستقر شد