مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 13:102023-08-31سياسي

اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت است


نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت می باشد و نمایندگان مجلس نیز در نقش حامی و پشتوانه دولت و پل ارتباطی ظاهر می شوند.

- نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی: اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت است ایسنا/کردستان نماینده مردم شریف شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت می باشد و نمایندگان مجلس نیز در نقش حامی و پشتوانه دولت و پل ارتباطی ظاهر می شوند.

بهزاد رحیمی امروز (9شهریور) در میز خدمت جهادی کە در روستای گوییل برگزار شد، اظهار کرد: بازدیدهای میدانی و دیدار چهره به چهره با اهالی محترم روستاهای تابعه زمینه ارائه خدمات در حوزه های مختلف را فراهم می نماید.

وی با اشاره به اهمیت معیشت پایدار برای مردم بویژه مرزنشینان افزود: کولبری مانند یک مسکن و درمان موقت عمل می نماید و از این رو اقدامات صورت گرفته از قبیل رسمی شدن مرز سیرانبند شهرستان، پیگیری های مستمر بەمنظور نهایی شدن مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری، تصویب لایحه مرزنشینان و بازگشایی مرزهای موقت نوید آینده روشن برای شهرستان و امید آفرینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت است

اجرای امورات در حوزه های مختلف از جمله عمران و آبادانی بر عهده دولت است